Při optimálním nastavení věrnostního programu mohou být spokojeni všichni. Firma získá konkurenční výhodu a loajálního kupujícího, který jí zajistí pravidelnou útratu, a klient obdrží odpovídající protihodnotu v podobě na míru šité specializované nabídky.
Kdo cílí na seniory a kdo na manažery
Podle specialisty na věrnostní programy Radka Hrachovce má zřejmě nejlepší a nejrozsáhlejší věrnostní program pro seniory v tuzemsku síť lékáren Dr. Max. "Od začátku zaujal svojí jednoduchou propozicí slevy 30 Kč na poplatek za recept, kterou postupně převzaly téměř všechny síťové i nezávislé lékárny," vysvětluje Hrachovec, který 12 let rozvíjel věrnostní programy u firmy Baťa a v současné době patří k uznávaným specialistům na "věrnost" nejen v Česku.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.