Sem tam člověk zahlédne malou modrobílou kartičku, jak se houpe na klíčence. A k vidění je stále častěji. Tesco Clubcard se za čtyři roky, co ji Češi používají, stala doslova fenoménem mezi věrnostními kartami zákazníka. A není divu. Od běžných slevových a věrnostních karet se zásadně liší a svou podstatou je na českém trhu jedna z mála.

Tesco Clubcard je promyšlený systém výhod, který přináší zákazníkovi to, co skutečně potřebuje. Je šitý každému svému klientovi na míru a nabízí mu takové výhody, které jsou přesně podle jeho chuti a které systém rozpozná podle nákupní historie jednotlivého zákazníka. Zároveň je s více než dvěma miliony uživatelů největším věrnostním programem v České republice.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se