Je to první smlouva s velkou firmou, ve které se zákazníkovi důsledně tyká a dozví se doslova, "vo co de" a "kdo zaplatí průsery". Řeč je o obchodních podmínkách nové značky Gorila mobil, která v síti Telefóniky míří hlavně na mladé zákazníky. Dokument na webu označují jako "nutné zlo".

Smlouva je přitom uzavřená přímo s Telefónikou, která služby poskytuje. Gorila je jen jejím přeprodejcem s hlavním investorem, skupinou Unimex Jiřího Šimáněho. V obchodních podmínkách "to ale nekomplikujem a jsme prostě Gorila", píše se v dokumentu podepsaném za operátora vlastněného skupinou PPF miliardáře Petra Kellnera jen "Vrchní gorilí vedení".

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se