Po třech letech ve stínu Applu se Google stal nejhodnotnější značkou světa. Její cena se vyšplhala na téměř 159 miliard dolarů, tedy 3,2 bilionu korun. Značka tvoří čtyřicet procent tržní hodnoty společnosti. To je zhruba trojnásobek veškerých příjmů českého státu za loňský rok. Žebříček stovky nejhodnotnějších brandů světa BrandZ Top 100 letos již podeváté sestavila výzkumná agentura Millward Brown a Hospodářské noviny jej mají společně s Financial Times exkluzivně k dispozici. Ze studie mimo jiné vyplývá, že sto nejdražších světových značek má celkovou hodnotu 2,9 bilionu dolarů (58 bilionů korun) - dvojnásobek toho, kolik stály v roce 2006, kdy Millward Brown vydával pořadí poprvé.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se