Stojí jen zlomek toho, co auto, spotřebují minimum benzinu a městské zácpy je v cestě nezastaví. Skútry mohou být pro řadu firem zajímavou alternativou běžného vozového parku nebo jeho doplňkem. HN se zeptaly dvou pražských firem na jejich zkušenosti s provozováním skútrů a pak vybraly tři nejzajímavější stroje na trhu. Kritériem byla i možnost usednout za jejich řídítka s běžným řidičským průkazem skupiny B.

Řidičák na auto opravňuje od počátku loňského roku k řízení skútru do objemu motoru 125 ccm. To nabízí celkem široké možnosti výběru. Na trhu jsou skútry s úsporným provozem, takové, které se více soustřeďují na design a styl, nebo už i vstupní modely do takzvané cestovní třídy, jimiž se lze vydat i na delší vyjížďky mimo město.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se