Základní premisou pro každého, kdo se chtěl v uplynulých letech byť jen letmo vyjádřit k tématu "podnikání v Čechách a na Moravě", bylo povědomí o studiích, průzkumech a ekonomických ukazatelích, které však úrovni podnikání a situaci podnikatelů v České republice nijak nelichotily, ba vyjádření ratingových agentur posouvala tuzemské podmínky do úrovně rozvojových ekonomik.

Snad právě na jejich základě mediální agenda ve spojení (či ruku v ruce?) s politickými tématy a záměry zdatně vytvářela obraz české banánové republiky, kde nemá smysl zřídit si ani trafiku, snad s výjimkou právě té politické.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se