Zabere nakonec antihudečkovská kampaň billboardistů? Zatím to vypadá, že spíše ne. TOP 09 je stále favoritem pražských voleb a ani Hudeček sám si mezi kandidáty na primátora nevede zle. Je otázkou, proč nejpropracovanější negativní kampaň v historii české komunální politiky funguje méně, než její organizátoři a sponzoři čekali.

Jednou z možných odpovědí je, že Pražané tuší, že se pravdy ve sporu Hudeček versus BigBoard nedoberou. Mohou sice zauvažovat, zda primátor nešel při sepisování stavebních předpisů záměrně na ruku developerům a konkurenci BigBoardu, firmě JCDecaux, zároveň je ale nemůže nenapadnout varianta, že jde o účelovou pomluvu.

Pokus o řešení hádanky nakonec zřejmě většina voličů vzdá a bude se rozhodovat podle jiných témat. Přesto snažení billboardistů nemusí být nakonec zcela bez efektu.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 30 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.