Pokud chce firma nalákat do svých řad talentovaného absolventa ekonomie některé z prestižních německých či italských univerzit, měla by ho hlavně brzy postavit do čela týmu. Právě pro západní studenty je možnost stát se lídrem extrémně důležitým hlediskem při rozhodování, kam nastoupí po škole do zaměstnání. Pro Číňany, Japonce, Poláky ani Čechy nehraje toto kritérium zdaleka tak důležitou roli.

Mladí ekonomové ze střední a východní Evropy naopak velmi slyší na to, pokud jim firma nabídne jistotu zaměstnání a inovace. Ovšem například pro Francouze je stabilita pramálo významná a chtějí ve své práci především co nejvíc výzev. To jsou namátkou jen některé kontrasty mezi studenty ekonomických oborů z různých zemí.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se