Společnost ČEZ se začíná měnit. Firma, která se dosud soustřeďovala jen na tradiční energetiku, chce být nyní kvůli krizi tradičních elektrárenských firem více prozákaznická. Změny se nejvíce projeví v ČEZ Prodeji, který nyní prochází transformací. Nově chce k elektřině nabízet nejen pojištění, ale třeba i solární panely či chytré řízení domácnosti.

Koncern ke změně kurzu donutila hlavně evropská energetická krize. Také kvůli ní se zisky ČEZ dlouhodobě propadají - jen za posledních devět měsíců letošního roku klesl meziročně čistý zisk firmy téměř o 40 procent na 19,6 miliardy korun.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se