| Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Společnost ČEZ se začíná měnit. Firma, která se dosud soustřeďovala jen na tradiční energetiku, chce být nyní kvůli krizi tradičních elektrárenských firem více prozákaznická. Změny se nejvíce projeví v ČEZ Prodeji, který nyní prochází transformací. Nově chce k elektřině nabízet nejen pojištění, ale třeba i solární panely či chytré řízení domácnosti.

Koncern ke změně kurzu donutila hlavně evropská energetická krize. Také kvůli ní se zisky ČEZ dlouhodobě propadají - jen za posledních devět měsíců letošního roku klesl meziročně čistý zisk firmy téměř o 40 procent na 19,6 miliardy korun.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se