Facebook se chystá proniknout hlouběji do soukromí svých uživatelů. Výměnou za to jim nabídne větší komfort při nákupech nebo při vybírání typu zobrazované reklamy.

Pro sociální síť, která žije z přesně cílené reklamy, jsou detailní informace o více než miliardě pravidelných uživatelů zlatým dolem.

Lidem, kteří svolí s monitorováním své polohy, nabídne Facebook lépe cílené služby. Zobrazí jim například jídelní lístky restaurací v jejich okolí. Sebraná data si síť bude pamatovat, dokud se jí to bude hodit nebo dokud uživatel svůj profil nesmaže. To je ostatně také jediná efektivní forma vyjádření nesouhlasu s novými podmínkami. Nové podmínky užívání, ochrany a skladování nashromážděných dat začnou platit po 1. lednu 2015.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se