Kanadská společnost BlackBerry dlouhodobě mění strategii a více se zaměřuje na software a služby pro firemní zákazníky. S výrobou telefonů ale zdaleka nekončí. V New Yorku představila nový mobil nazvaný BlackBerry Classic. Firma zařízením, které prezentoval šéf společnosti John Chen (na snímku), cílí hlavně na manažery, kteří nechtějí používat telefony s dotykovým displejem. Jak už naznačuje i název, nové BlackBerry sází na typické poznávací znaky v čele s kompletní fyzickou klávesnicí. K tomu však přidává svůj nejnovější operační systém BlackBerry 10. Na trh se telefon dostane za zhruba 450 dolarů (asi deset tisíc korun).


Foto: Reuters

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist