Kanadská společnost BlackBerry dlouhodobě mění strategii a více se zaměřuje na software a služby pro firemní zákazníky. S výrobou telefonů ale zdaleka nekončí. V New Yorku představila nový mobil nazvaný BlackBerry Classic. Firma zařízením, které prezentoval šéf společnosti John Chen (na snímku), cílí hlavně na manažery, kteří nechtějí používat telefony s dotykovým displejem. Jak už naznačuje i název, nové BlackBerry sází na typické poznávací znaky v čele s kompletní fyzickou klávesnicí. K tomu však přidává svůj nejnovější operační systém BlackBerry 10. Na trh se telefon dostane za zhruba 450 dolarů (asi deset tisíc korun).
Foto: Reuters
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist