Kvalifikace zaměstnanců a jejich další odborný i osobnostní rozvoj jsou jedněmi z cílů, který si stanovila společnost Globus k blížícímu se dvacátému výročí působení na českém trhu. Různé interní a externí aktivity v tomto směru přijdou řetězec na přibližně čtyři miliony korun ročně. Kvalifikace zahrnuje stávající zaměstnance i učně.

Do sítě patnácti hypermarketů a tří Baumarktů nastupují každoročně na svoji praxi stovky žáků středních odborných učilišť a škol. Jen hrstka z nich ale u řemesla, kterému se vyučí, skutečně zůstane. "Máme minimum zaměstnanců, kteří se u nás vyučili danému oboru," říká personální manažerka Globusu ČR Sandra Kipeťová. A právě to by chtěl Globus v budoucnu svým projektem změnit.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se