Tato situace může představovat pro podnikové personalisty jak výhodu, tak riziko. Řada z nich totiž nemá přesnou představu, co po dodavateli HR softwaru chtít, a nedokáže dobře formulovat své požadavky. To v situaci, kdy se počet hráčů na trhu personalistického softwaru dramaticky zvyšuje, představuje zvýšenou možnost neúspěchu projektu.

Podcenění technologického rozvoje v oblasti HR ovšem může mít pro firmu velmi závažné důsledky: jednak se stává nepřitažlivou (zvláště pro mladou generaci a špičkové odborníky), jednak se jí nemusí vůbec podařit tyto špičkové odborníky identifikovat.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se