Problém s nepříjemnou a pomalou obsluhou v restauraci vyřešili v Číně po svém. Místo emocionálně nevyrovnaných, chybujících lidí nasadili do práce robotické číšníky. Siao-lan a Siao-tao jsou spolehliví a přesní, nikoho neotravují svým odérem, marnými pokusy o empatii nebo vyzývavými pohledy, které se dožadují profesní satisfakce a většího spropitného. Číňané se dívají neustále dopředu. Pochopili, že největším problémem a slabinou komunikačních situací jsou sami lidé. Odstraníme-li z komunikačních kanálů lidský faktor, může být svět srozumitelnější a funkčně hladší. Pokud ovšem podstatou lidství i komunikace není šum, zádrhel, chyba, odchylka, díky níž nám svět opravdu chutná. Nejen v restauraci.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist