Po které CRM funkcionalitě je u vašich zákazníků momentálně největší zájem?

 

Slavomír Zima

manažer partnerské sítě Helios, Asseco Solutions

Zima: Kromě klasické funkcionality pro obchod v celém rozsahu, požadují klienti široké možnosti pro cílené oslovení trhu podle segmentace zákazníka, ale také podle dalších informací - chtějí víc detailů a možnost s nimi pracovat. Moderní je dnes mobilní přístup do CRM nebo i celé ERP aplikace, zejména prostřednictvím tabletů. U některých klientů jsou to odůvodněné logicko-praktické požadavky, které lze ve většině případů docela efektivně splnit (u nás řešeními Helios Zoom nebo Helios Mobile). Nejčastěji jsou požadovány objednávky, servisní výkazy, ale i schvalování úkolů, nabídek, faktur, dovolených na bázi operativně-kolaborativního CRM.

 

 

Vladimír Králíček

generální ředitel, J.K.R.

Králíček: Jedná se o řešení obchodní politiky a řízení efektivity obchodních příležitostí, implementované v Byznys ERP, které přináší uživateli objektivní pohled na jeho vlastní obchodní činnost. Hlavní předností pro obchodního manažera je soustředěnost důležitých informací, precizní controlling obchodního týmu a řízení komunikace se zákazníkem z různých zdrojů na jednom místě v informačním systému. Pro vrcholové manažery a majitele ?rem představuje zdroj systematických informací o potenciálních a reálných příjmech a také klíčovou informaci o výkonnosti a úspěšnosti jejich obchodního týmu. Řešení usiluje efektivně pokrýt "hluchá" místa v obchodních činnostech ?rem do té míry, aby například obchodní ředitel mohl na základě těchto získaných informací produktivněji řídit svůj obchodní tým, a tím zvyšovat úspěšnost ?rmy na trhu.

 

Alena Pribišová

Marketing Manager, Minerva Česká republika

Pribišová: Naši zákazníci využívající QAD CRM mají v této oblasti největší zájem o možnost uchování historie komunikace se svými partnery a zákazníky s maximální možnou dostupností, kterou QAD CRM nabízí. Největší zájem je o propojení CRM systému s poštovním klientem a synchronizací kalendářů a e-mailové komunikace. Další oblíbenou funkcí je možnost uchování jednotlivých verzí vystavených nabídek a v neposlední řadě balík pro řízení a vyhodnocování efektivity marketingových kampaní.

 

 

 

Stanislav Hlobilek

výkonný ředitel, Webcom

Hlobilek: Pokročilé řízení obchodního procesu, sledování a vyhodnocování obchodních aktivit od získání zájemce až po podpis smlouvy. Ucelený 360° pohled na zákazníka.

 

Zbývá vám ještě 30 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se