Společnost Luxury Brand Management má v plánu kultivovat český byznys s luxusem. Pod novým vedením se přední český hráč na trhu s luxusním zbožím chce soustředit především na dříve opomíjenou českou klientelu, která se v prosinci může těšit například na novou prodejnu legendární hodinářské značky Breitling. "Tuzemský zákazník je náročnější než kdy jindy a Pařížská zaměřená na Rusy už ho nebaví. Společně se svým týmem chci teď vybudovat ekosystém, v němž se i naši čeští klienti budou cítit dobře," říká v rozhovoru Kamil Čermák, výkonný ředitel skupiny BM Management a předseda představenstva LBM.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se