Přibližně před dvěma lety se začalo mluvit o velkých datech. Od začátku se debata vedla nejen o technických aspektech uchovávání a zpracování obrovského množství údajů, ale i o jejich přínosech pro obchodníky. O hloubkové analýze zákaznického chování a o tom, jaké obchodní příležitosti důkladná znalost chování zákazníků vytváří.
Aby bylo možné data uchovávat a třídit a vyhodnocovat, je zapotřebí vyřešit zcela základní otázku. Kde je získat? Záleží na oboru, ve kterém se pohybujete - obchodní řetězec kamenných prodejen může informace vytěžit z kvalitně nastaveného věrnostního programu (kontrolní otázka: kolik takových řetězců v ČR je?) nebo z analýzy objednávek a faktur.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.