Výrobci značkových parfémů dlouho bojují proti kopírování svých vůní. Evropská unie jim teď dala do rukou nový nástroj pro jejich ochranu.
Autor ▪ Reuters
V Evropské unii začne brzy platit nová úprava známkoprávní ochrany.
Jednou ze změn je i to, že bude možné ochrannou známkou ošetřit charakteristickou vůni nebo chuť.
Registrace známek mírně zlevní.
Před 15 lety nizozemská reklamní agentura Senta usilovala o to, aby její vůně "čerstvě střižené trávy" byly uznány jako ochranné známky. Tyto vůně chtěla Senta nabízet výrobcům tenisových míčků. U úřadů s tím ale nepochodila. Nově by to však neměl být problém.
Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
- První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi