Tuzemské technologické společnosti Newton Media se stále více hodí její anglický název. Firma většinového vlastníka Petra Heriana poskytující monitoring a analýzy médií se za poslední rok výrazně zaměřila na zahraničí.

Nyní soutěží o významnou zakázku pro Severoatlantickou alianci. "Přihlásili jsme se do dvoukolového výběrového řízení, jedná se o monitoring a analýzy médií pro NATO ze všech členských zemí aliance," potvrdila HN Petra Mašínová, generální ředitelka společnosti Newton Media. Ta je na pozici od července loňského roku. "Jde až o čtyřleté smlouvy, cenu ale zatím nemohu komentovat," doplnila Mašínová.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se