Společnost ALO diamonds přichází na český a slovenský trh s novou značkou ALOve. Cílem je zpřístupnit šperky s drahokamy širšímu okruhu potenciálních zákazníků. Nová značka bude nabízet šperky převážně v cenové kategorii do 30 tisíc korun. "Co se ALOve týče, tak bychom v příštím roce chtěli v Česku a na Slovensku otevřít přibližně patnáct nových butiků. A budeme rovněž pokračovat v expanzi do Ameriky," říká Alojz Ryšavý, jehož společnost, kterou v Praze založil před dvaceti lety, ročně prodá šperky v hodnotě přesahující několik set milionů korun.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.