Většinový názor je takový, že Průmysl 4.0 je hlavně líbivý marketingový název, který však skvěle funguje jako hybatel při prosazování změn ve jménu pokroku. I když se průmysloví manažeři často brání implementaci něčeho pod tímto názvem, v technologické rovině často zjistí, že mnoho posledních investic, zejména do počítačových systémů, bylo vlastně již nastartováním procesu. Naopak zřejmě nikde neobstojí samolibé prohlášení, že "zítra budeme vyrábět kompatibilně s trendy Průmyslu 4.0".

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se