Úspory v tisku jsou sice oblíbeným, ale ne vždy až tak snadným tématem. Složitost odpovědi na otázku, jak jich dosáhnout, samozřejmě roste s rozsahem a komplexností celého tiskového prostředí firmy, počtem uživatelů a objemem tisku. Nicméně prakticky každá firma, která to s ekonomičností tisku myslí vážně, by měla vzít v potaz několik oblastí, které s realizací úspor souvisí. Především na začátku by měla být důkladná analýza tiskového prostředí. Teprve pak se lze bavit o efektivnější správě a kontrole tiskového prostředí a tiskových úloh pomocí nástrojů pro monitoring a účtování tisku nebo o modernizaci "tiskového parku".

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se