Úspory v tisku jsou sice oblíbeným, ale ne vždy až tak snadným tématem. Složitost odpovědi na otázku, jak jich dosáhnout, samozřejmě roste s rozsahem a komplexností celého tiskového prostředí firmy, počtem uživatelů a objemem tisku. Nicméně prakticky každá firma, která to s ekonomičností tisku myslí vážně, by měla vzít v potaz několik oblastí, které s realizací úspor souvisí. Především na začátku by měla být důkladná analýza tiskového prostředí. Teprve pak se lze bavit o efektivnější správě a kontrole tiskového prostředí a tiskových úloh pomocí nástrojů pro monitoring a účtování tisku nebo o modernizaci "tiskového parku".
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.