Není žádným tajemstvím, že kvalitní design hraje v nákupním chování často větší roli než samotná kvalita produktu - elektrotechniku nevyjímaje. Vizuální podoba jakéhokoliv výrobku je totiž to první, čemu věnujeme pozornost. Ačkoliv si to možná neradi připouštíme, často si uděláme vlastní "obrázek" o hodnotě nabízeného zboží ještě předtím, než se o něm stačíme informovat. Věřím, že nejsem jediná, komu se podařilo odejít z obchodu s prázdnou peněženkou a produktem, který bych mohla definovat jako "nic v navoněném obalu". Designem se necháváme unést a klamat zároveň a firmy díky němu mohou hodně získat i ztratit, rozhodně by ho však neměly podceňovat.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se