Kreativita bude bezpochyby v žebříčku klíčových kompetencí 21. století hodně vysoko. Ptáte se proč? Možná jednoduše proto, aby nás lidi s vlastním mozkem, názorem a vnímáním bylo možné na pracovním trhu identifikovat vedle robotů, kteří svou cenou i výkonem začínají imponovat zaměstnavatelům o něco víc než prostí pozemšťané. Čtvrtá průmyslová evoluce klade na naše hlavy mnohem větší nároky, než tomu bylo v předchozích letech, a to nejen co se týče schopnosti flexibilně se přizpůsobit, ale rovněž schopnosti se na digitalizovaném trhu vymezit vůči konkurenci. Zákazník má dnes obrovské možnosti výběru, což nutí firmy opustit stará schémata a pídit se po novém, lepším, originálním řešení nebo si ve správnou chvíli patentovat vyšperkovanou verzi archaických objevů. Automatizace a optimalizace procesů se bez nádob a cedníků na krku zřejmě obejdou, ale mozky budou potřeba v každém oboru stále.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se