Nejjednodušším řešením škodní události je využití Linky pomoci řidičům na čísle 1224, provozovanou Českou kanceláří pojistitelů. Ta vás jednoduše přesměruje na vaši pojišťovnu, se kterou se domluvíte na příjezdu asistenční služby a na servisu.

Autoservis si můžete zvolit sami nebo vám jej pojišťovna doporučí. Každý poskytovatel povinného ručení i havarijního pojištění má k dispozici síť smluvních autorizovaných i nezávislých servisů. Jejich výhodou je, že mohou začít s opravou před návštěvou likvidátora z pojišťovny. "Smluvní servis může vozidlo sám nafotit a začít opravovat, takže není třeba čekat na prohlídku naším pracovníkem," informuje Václav Bálek, tiskový mluvčí pojišťovny Allianz.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se