Z uší si sundal designová sluchátka a s úsměvem mi podal ruku. S karlínskou restaurací Eska, kde jsme se sešli, má Lukáš Kořínek dost společného. Snaží se věci dělat nápaditě a s nadšením. Pro Esku to platí ve volbě a úpravě surovin, pro lidi z Kořínkovy agentury Bubble v digitálním obsahu, jenž pro své klienty vytváří.
I když v sedmadvaceti vede vlastní firmu s obratem 37 milionů korun, rozhodně nepůsobí jako zhýčkaný frajírek. Na hromadění věcí si prý nepotrpí, raději vezme přítelkyni na dobrou večeři nebo na výlet. "Nedávno jsem si ale udělal radost v podobě řidičáku a auta. Dřív jsem ho nepotřeboval, všechny klienty jsme měli v Praze a za rodinou do Brna jsem jezdil vlakem či autobusem," popisuje Kořínek, jenž svůj byznys začal budovat už ve 13 letech.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.