Nedělejte ze zákazníků idioty, vrátí se vám to jako bumerang, říká jednoduché pravidlo. Do budoucna se jím asi už bude řídit i řetězec KFC, který se snažil nabídnout novou službu, ale místo toho napsal jen novou kapitolu do příruček o krizové komunikaci. Cennou lekci tomuto fastfoodu daly sociální sítě.
KFC se naučilo, že když nabízíte službu "zdarma", nesmíte její náklady rozúčtovat tak, že ve skutečnosti vyjde dráž než původní nabídka. Velkolepá novinka slibovala rozvoz jídel zdarma, jenže ke každému objednanému jídlu přirážela zhruba třetinu navíc oproti cenám v restauraci. Při objednání několika položek najednou se účet nafoukl tak, že už bylo levnější sednout do auta a pro jídlo si dojet.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.