Budoucnost pojišťovnictví spočívá v produktech šitých klientovi na míru a ve zjednodušování. Pokud budou chtít pojišťovny uspět u klientů z mladých generací, budou se muset mnohem více soustředit také na komunikaci a budování vzájemných vztahů.
"Podle demografických statistik by měli zástupci generace Y a Z tvořit kolem roku 2020 až šedesát procent klientů. Jsou to lidé, kterým jde mnohem více o čas, jednoduchost a kvalitu. Pojišťovny to musí reflektovat nejen ve svojí nabídce, ale také v komunikaci s klienty," říká Ján Čarný, který pracuje v technologické společnosti IBM jako ředitel pro finanční sektor.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.