Týden stačil novému fenoménu, mobilní hře Pokemon GO, na to, aby lidé lovením virtuálních zvířat trávili více času než psaním na Facebooku, sdílením svého života na Snapchatu nebo vkládáním a komentováním fotek na Instagramu.
Počet hráčů, kteří loví virtuální kreslené bytosti, ale zároveň v rámci hry navštěvují reálná místa, raketově roste. I když je hra oficiálně dostupná jen v několika zemích, hrají ji miliony lidí po celém světě. Úspěch hry se promítá i v akciích japonského herního vydavatele Nintendo, který za Pokémony stojí. Tržní hodnota firmy je teď vyšší o 10 miliard dolarů a stále roste.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.