Společenská odpovědnost firem (CSR) není jen móda, která sluší velkým korporacím. Silné příběhy v této oblasti píší vlastníci malých, středních a rodinných firem, jejichž podniky nejsou jen stroje na peníze, ale svou činností pozitivně působí na ekonomiku, životní prostředí a společenský život v regionu. Bez okázalostí, nároků na uznání a zcela přirozeně budují image dobrého "souseda", zaměstnavatele a férové společnosti. V jejich řadách nenajdete CSR manažery, ale lidi, kteří často ani nejsou seznámeni s principy a strategiemi společenské odpovědnosti, nicméně jsou odpovědní ze svého morálního přesvědčení. Věří, že slušné a férové chování k zaměstnancům, zákazníkům a prostředí, v němž působí, jsou podmínkou prosperity jejich firmy i celé místní komunity.

Malí a střední podnikatelé sice nedávají ohromné částky na charitu, ale jejich peníze jdou na menší viditelné regionální projekty, jako například na stavbu dětského hřiště, opravu kostela nebo třeba pořádání místního kulturního festivalu. Činí tak i Jan Školník, spolumajitel broumovské společnosti Hobra, který pravidelně věnuje na projekty ve veřejném prostoru téměř jedno procento ze zisku firmy.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.