Společný evropský trh má nabízet obchodníkům přístup až k půl miliardě potenciálních zákazníků. Co zní dobře na papíře, ale nefuguje příliš v praxi. A to ani pro on-line prostředí, které je "bez hranic". "Ať už z hlediska jazykové různorodosti, ale především z hlediska nejrůznějších zákonů či měnových rozdílů je řízení dalších států velmi náročné," říká Jan Řezáč, mluvčí českého internetového obchodu Mall.cz, který kromě Česka působí také na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Chorvatsku a ve Slovinsku.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.