Společnost Vodafone je devátý rok titulárním partnerem soutěží Vodafone Firma roku a Česká spořitelna Živnostník roku. "Čeští podnikatelé začali za tu dobu nad svým podnikáním více přemýšlet," říká Renata Pazourková, national sales ma­nager Vodafonu ČR.

HN: V čem vidíte význam soutěže Vodafone Firma roku?

Vodafone se obecně zaměřuje na podporu malých a středních firem. Velkou výhodu vidím v pořádání regionálních kol. Soutěžící mají možnosti potkat se s ostatními firmami, které působí ve stejném regionu a někdy i ve stejném oboru. Sdílení zkušeností a nápadů je pro ně k nezaplacení.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se