Svou hlavní banku loni změnilo 14 procent obyvatel České republiky. Nejčastěji je k tomu přiměly výhodnější podmínky nebo služby, které jejich dosavadní hlavní banka nenabízí. Vyplývá to z průzkumu mezi uživateli internetu provedeného pro Air Bank agenturou STEM/MARK.

Hlavní banku nejvíce měnili klienti velkých tradičních finančních domů, jako jsou Česká spořitelna (31 procent z těch, kteří loni změnili banku), Komerční banka (18 procent) nebo Poštovní spořitelna (12 procent). Naopak jako svou novou hlavní banku lidé nejčastěji jmenovali Air Bank (14 procent), Komerční banku a Fio banku (shodně 12 procent).

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se