Před pěti lety neměla Terezie Trusinová z podnikání v oděvní branži vůbec dobrý pocit. "Kolem nás doznívala krize, firmy krachovaly," vzpomíná spolumajitelka českého výrobce podprsenek nebo košilek Timo. Nyní naopak neskrývá optimismus.
Společnost z Litoměřic loni rostla na tržbách už druhý rok po sobě. Ty se meziročně zvýšily téměř o pětinu na 115 milionů korun. "Pokud se nám bude dařit stejně dobře jako doposud, do několika let vstoupíme na německý trh," nastiňuje ředitelka značky Timo.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.