Před pěti lety neměla Terezie Trusinová z podnikání v oděvní branži vůbec dobrý pocit. "Kolem nás doznívala krize, firmy krachovaly," vzpomíná spolumajitelka českého výrobce podprsenek nebo košilek Timo. Nyní naopak neskrývá optimismus.

Společnost z Litoměřic loni rostla na tržbách už druhý rok po sobě. Ty se meziročně zvýšily téměř o pětinu na 115 milionů korun. "Pokud se nám bude dařit stejně dobře jako doposud, do několika let vstoupíme na německý trh," nastiňuje ředitelka značky Timo.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se