Karlovarská sklárna Moser, jejíž výrobky putují do celého světa, před rokem změnila vlastníky. Současní majitelé ve firmě dělají změny. Loni jmenovali nového ředitele, letos se rozhodli zřídit samostatné marketingové oddělení. Od července vede nový pětičlenný tým Lenka Bogrová.

Manažerka se v marketingu pohybuje 13 let. Po vysoké škole začala v hokejovém oddělení BPA sport marketing. Dostala na starost sponzory extraligy a národní reprezentace. "Snažili jsme se přicházet se zajímavějšími kampaněmi než jen s logy na dresech hráčů," přibližuje Bogrová, která dva roky spolupracovala s hlavními sponzory, jako je Tipsport nebo Budějovický Budvar.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se