Někdy narazíte na názor, že společenská odpovědnost firem není ničím jiným než PR a trochu jiným marketingem. Vykupováním černého svědomí.
Jak přesvědčit zaměstnance a zákazníky, že CSR je skutečně vaší filozofií a lze mu věřit?
Úzce pracovat s příjemci pomoci
Filip Hrubý
tiskový mluvčí skupiny Sanofi v České republice
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení