Auta s naftovým motorem mají kvůli emisnímu skandálu špatnou pověst a jejich prodej klesá, zejména v západní Evropě. Výrobci se ale nevzdávají. Snaží se nejen zabránit dalšímu odlivu zákazníků, ale i získat nové. To je hlavní důvod, proč koncern Volkswagen tento týden ohlásil, že v Německu zahajuje "dubnovou ofenzivu".
Znamená to, že se rozhodl nadále vyplácet zákazníkům, kteří vymění starší naftový model za nový, nezanedbatelný finanční příspěvek. Ten závisí na velikosti vozu a pohybuje se od tří tisíc (například Polo) do deseti tisíc eur (Touareg). Platnost této "nákupní prémie" měla původně vypršet koncem roku, pak byla prodloužena do konce března. Nynější akce má trvat do konce června.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.