Za dva dny, konkrétně v pátek 25. května 2018, vstupuje v účinnost nové obecné nařízení o ochraně osobních údajů v EU. Je známé pod zkratkou GDPR (General Data Protection Regulation) a ovlivňuje chod velkých firem i jednotlivých realitních makléřů; výrazně se odráží i v online prostoru.

Cílem tohoto nařízení, které má významný dopad nejen na to, jakým způsobem jsou osobní data ve firmách zpracovávána, ale velký vliv má především na marketing, je zásadní zvýšení ochrany osobních dat občanů Evropské unie. Chcete-li svým klientům, nájemcům či potenciálním kupcům i nadále zasílat newslettery či jiné marketingové materiály, nejpozději od 25. května to budete muset dělat jinak, než tomu bylo doposud. Přitom nezáleží na tom, kde vaše firma sídlí nebo osobní údaje zpracovává. Rozhodující je, že se tato data týkají občana Unie. Ten je chráněn bez ohledu na to, která organizace jeho data spravuje a ve které části světa má své sídlo.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.