Za dva dny, konkrétně v pátek 25. května 2018, vstupuje v účinnost nové obecné nařízení o ochraně osobních údajů v EU. Je známé pod zkratkou GDPR (General Data Protection Regulation) a ovlivňuje chod velkých firem i jednotlivých realitních makléřů; výrazně se odráží i v online prostoru.

Cílem tohoto nařízení, které má významný dopad nejen na to, jakým způsobem jsou osobní data ve firmách zpracovávána, ale velký vliv má především na marketing, je zásadní zvýšení ochrany osobních dat občanů Evropské unie. Chcete-li svým klientům, nájemcům či potenciálním kupcům i nadále zasílat newslettery či jiné marketingové materiály, nejpozději od 25. května to budete muset dělat jinak, než tomu bylo doposud. Přitom nezáleží na tom, kde vaše firma sídlí nebo osobní údaje zpracovává. Rozhodující je, že se tato data týkají občana Unie. Ten je chráněn bez ohledu na to, která organizace jeho data spravuje a ve které části světa má své sídlo.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se