Zatímco mnoho služeb se díky moderním technologiím a trendům mění doslova před očima, jsou obory, kde lze nalézt velké rozdíly. Když přijdete do autoškoly dnes, buď narazíte na firmy s moderními vozy vybavenými GPS monitoringem a také novými trenažéry, a kde se navíc v teoretických hodinách používají chytré aplikace k učení teorie, anebo se propadnete zpět do minulého století.
Do provozu se v těchto autoškolách vyráží často se starším a unaveným, žáky pořádně potrápeným autem. S instruktorem, který se sebevzdělávání v oboru příliš nevěnuje. A ani nemusí, průkaz získává na celý život, a tak novinky v legislativě nebo zasvěcení žáků do moderních technologií v autech moc neřeší, pokud sám nechce.
I proto modernější autoškoly volají po změnách ve způsobu průběhu závěrečných zkoušek a také po zvýšení minimálních standardů provozování autoškol. A argumentují tím, že v zahraničí je úroveň vyšší. Ministerstvo dopravy je ale toho názoru, že zvyšování nároků na provozovny, cvičná auta nebo školení instruktorů zvýšení kvality výuky nezajistí.
Co se dočtete dál
- Dále se dočtete:
- S jakými problémy - i historicky - se autoškoly potýkají.
- O korupci mezi komisaři.
- Jak chce situaci řešit ministerstvo.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.