Americká značka Victoria's Secret se proslavila opulentními módními přehlídkami, na kterých vystupují dokonale tvarované modelky v luxusním spodním prádle. Ani její show ale nedokáže nastartovat uvadající tržby. Prádlo Victoria's Secret totiž už tolik netáhne a investoři značce příliš nevěří.

To se projevuje i na akciích mateřské firmy L Brands, pod kterou značka spodního prádla patří. Pro L Brands má Victoria's Secret klíčový význam, na celkových tržbách skupiny se podílí více než z poloviny. Od svého vrcholu v listopadu 2015 akcie L Brands odepsaly zhruba 60 procent, jen letos ztratily asi 30 procent.

"Victoria's Secret u spotřebitelů už nemá takový ohlas, na trhu je velká konkurence a má příliš mnoho kamenných obchodů," shrnul pro list Financial Times analytik Randal Konik z investiční banky Jefferies.

Zbývá vám ještě 70 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.