Vstup na politickou scénu s novým hnutím Trikolóra se Václavu Klausovi mladšímu celkem zdařil, myslí si marketér Jakub Horák. Poukazuje přitom na slušnou pozornost médií, trumpovsky laděný slogan "Přišel čas vzít si naši zemi zpátky" i zapamatovatelný název Trikolóra. Avšak podobně jako další odborníci si Horák není jistý, zda Klaus se svým novým politickým projektem uspěje.
Snaží se totiž oslovit krajně pravicové i konzervativní voliče, což je politický prostor, kde působí hodně konkurentů − od ODS po SPD Tomia Okamury. "Z marketingového pohledu to není špatný výsledek, ovšem jestli bude Klaus mladší někoho zajímat i jinak než jako zlý muž ODS, to přenechám politologům a volebním průzkumům," dodává Horák.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.