Možnost nákupu dvou pizz za cenu jedné je příjemná, zvlášť když se píše rok 2008 a finanční krize vyprazdňuje peněženky. Zlevněnou nabídku, kterou mohli zákazníci uplatnit v chicagském Motel Baru, přinesl americký portál Groupon podnikatele Andrewa Masona. Jako první tehdy on-line propojil lokální malé podnikatele s místními zákazníky. Hladovým obyvatelům Chicaga byla sleva na pizzy dostupná jen po určitý čas a jen tehdy, pokud si ji koupil dostatek lidí. Groupon tak vytvořil trh hromadného on-line nakupování, které si dal i do názvu: group znamená skupina a coupon je poukázka na využití slevy, v Česku známá jako voucher.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.