Možnost nákupu dvou pizz za cenu jedné je příjemná, zvlášť když se píše rok 2008 a finanční krize vyprazdňuje peněženky. Zlevněnou nabídku, kterou mohli zákazníci uplatnit v chicagském Motel Baru, přinesl americký portál Groupon podnikatele Andrewa Masona. Jako první tehdy on-line propojil lokální malé podnikatele s místními zákazníky. Hladovým obyvatelům Chicaga byla sleva na pizzy dostupná jen po určitý čas a jen tehdy, pokud si ji koupil dostatek lidí. Groupon tak vytvořil trh hromadného on-line nakupování, které si dal i do názvu: group znamená skupina a coupon je poukázka na využití slevy, v Česku známá jako voucher.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se