Zvýšit zájem o loterii dokladů z elektronické evidence tržeb dostala nově za úkol společnost, která se zabývá sportovním marketingem. Možnost vyhrát některou z cen lidi motivuje, aby vyžadovali vydávání dokladů EET od obchodníků, a ti tak poctivě evidovali své tržby. Zájem o loterii Účtenkovka však pomalu klesá. V červenci uzavřelo ministerstvo financí smlouvu se společností Event Service, která se na svých webových stránkách označuje jako sportovní agentura. Za 1,44 milionu korun má nyní zajistit výrobu 17 videospotů a zpracovat 30 reklamních ploch.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se