Obsah a forma obchodních sdělení týkajících se alkoholických nápojů by měly být lépe vymezeny, aby se snížila jejich atraktivita pro mladistvé a další ohrožené skupiny, napsalo ministerstvo zdravotnictví v důvodové zprávě, proč navrhuje zpřísnit dosavadní pravidla. Změny navrhlo koncem ledna v připomínkovém řízení k novelám zákonů o provozování rozhlasového a televizního vysílání a audiovizuálních službách na vyžádání, které se reklamy na alkohol také týkají.
Zmíněné zákony na vládu předkládá ministerstvo kultury. To se ale chystá připomínky vládních kolegů odmítnout.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.