Obsah a forma obchodních sdělení týkajících se alkoholických nápojů by měly být lépe vymezeny, aby se snížila jejich atraktivita pro mladistvé a další ohrožené skupiny, napsalo ministerstvo zdravotnictví v důvodové zprávě, proč navrhuje zpřísnit dosavadní pravidla. Změny navrhlo koncem ledna v připomínkovém řízení k novelám zákonů o provozování rozhlasového a televizního vysílání a audiovizuálních službách na vyžádání, které se reklamy na alkohol také týkají.

Zmíněné zákony na vládu předkládá ministerstvo kultury. To se ale chystá připomínky vládních kolegů odmítnout.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se