Česká pobočka nakladatelství C. H. Beck vydává, distribuuje a prodává odborná periodika a knižní tituly, provozuje právní informační systém Beck-online a pořádá odborné semináře a konference.

Před zavedením informačního systému se firma potýkala s roztříštěnou databází a kusými informacemi, což negativně ovlivňovalo jak řízení marketingu, tak využití obchodního potenciálu. Nasazením nového řešení společnost vyřešila sjednocení dat a dosáhla zjednodušení procesů, které do té doby byly prováděny na více místech současně.

ERP systém Abra Gen pomohl automatizovat obchodní procesy, čímž vytvořil prostor pro zlepšení kvality zákaznického servisu. Obchodníci mají v aplikaci Mobilní CRM přístup k informacím přes mobilní telefon, což významně urychluje a zkvalitňuje jejich práci. Zjednodušilo se zadávání objednávek a díky sledování a vyhodnocování obchodních příležitostí lze lépe řídit obchodní tým.

Systém rovněž automatizuje práci s pohledávkami, čímž minimalizuje počet faktur po splatnosti. Automatizovaný je také příjem objednávek z e-shopu a jejich následné zpracování distributorskou společností. Efektivitu řízení seminářů a vydávání knižních titulů pak pomáhá zlepšit kalendář výroby. Všechny informace o hospodaření společnosti jsou nyní na jednom místě, včetně sledování nákladů a výnosů, jejich vyhodnocení a manažerského reportingu.

"S pomocí ERP systému máme k dispozici kompletní informace o zákazníkovi dostupné na jednom místě. Umíme přijmout objednávky z e-shopu a odeslat je automaticky naší distribuční společnosti. Dokážeme spravovat předplatné právního informačního systému včetně jeho automatického obnovování, sledovat statistiky využívání aplikace a sledovat administraci účtů," vyjmenovává přínosy nového ERP projektová manažerka C. H. Beck Marie Staňková.

Abra Software

Článek byl publikován v komerční příloze ICT revue.