Setkáváme se v prázdné kanceláři, v Česku právě běží první den karantény, lidé smějí jen do práce a domů. Nastal čas práce z domova, což pro spoustu firem není jednoduché. "Chybí jim komponenty a musí zastavovat výrobu," poznamenává Martin Malo, výkonný ředitel personální agentury Grafton Recruitment.

HN: Prošli jsme prázdnými kancelářemi vaší firmy. Co pro vás vyhlášení karantény znamená?

Rozhodli jsme se přesunout všechny zaměstnance do režimu práce z domova. Museli jsme v poměrně krátkém čase propojit zaměstnance, u nichž se s prací mimo kancelář nepočítalo. To znamenalo určité náklady. Teprve se ukáže, jaký to bude mít dopad na produktivitu práce. Některé statistiky říkají, že zhruba od čtvrtého dne práce z domova výkonnost zaměstnance klesá. Takže uvidíme.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se