Na pražském Andělu stojí před prodejnou obuvi fronta čtyř žen. „Jdu koupit boty synovi. Po internetu jsem si to prostě netroufla,“ vysvětluje jedna z nich. Do obchodů, které od pondělí mohou znovu prodávat právě dětské boty, může jen omezený počet lidí – maximálně jeden zákazník na 15 metrů čtverečních plochy.

Ne každý si troufne nakupovat dětské boty on-line, vědí to i prodejci. „Většina zákazníků preferuje jít s dítětem rovnou do prodejny a netrávit čas doma nad hledáním správné obuvi,“ potvrzuje marketingová manažerka obuvnické firmy Baťa Denisa Jandová s tím, že zejména v prvních dvou dnech byl zájem zákazníků o nákup v kamenných prodejnách enormní.

„Ti, co potřebovali nutně nakoupit, si už s největší pravděpodobností začátkem týdne nakoupili, ale zájem je stále velký,“ říká Jandová s tím, že prodejny Baťa upravily výběr bot pro rodiče dospívajících dětí – vybírat mohou z nabídky v celém obchodě, ne pouze u regálů s dětskou obuví. Řada teenagerů má větší chodidlo a potřebuje tak už obuv z nabídky pro dospělé. „A dospělí zákazníci si nadále mohou objednávat zboží, které jsme schopni vydat během chvíle, třeba prostřednictvím mobilního telefonu,“ dodává Jandová.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.

Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru