Vstup nejmladších zákazníků na trh české firmy zatím příliš nereflektují. Polovina z nich novou koupěschopnou generaci nezohledňuje ve své komunikaci s klienty ani k tomu nevypracovala žádnou specifickou strategii. Další třetina firem to teprve zvažuje. Zjistila to agentura Ogilvy průzkumem mezi více než stovkou šéfů domácího marketingu.
Je jim mezi čtyřiadvaceti a devíti lety, mobilní telefon a internet jsou pro ně nedílnou součástí života a na marketingovém a mediálním poli se postupně dostávají do popředí. Takzvaná generace Z by měla být pro firmy a značky důležitá, kupní sílu má už nyní a postupem času bude jen stoupat.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.