Sociální síť TikTok vnímá stále mnoho lidí jako pouhou zábavní platformu pro děti. Síla této značky přitom stoupá, což dokazuje i mistrovství Evropy ve fotbale. TikTok, za níž stojí čínští vývojáři z ByteDance, je jedním z hlavních sponzorů turnaje. Reklamy a poutače má vedle globálních značek jako Volkswagen, Heineken či CocaCola. Vůbec poprvé v historii se tak partnerem turnaje UEFA stala sociální síť. Je to ale logický krok – TikTok měl k polovině června jednu miliardu aktivních uživatelů, funguje ve 150 zemích světa v celkem 75 jazycích.

Podle společnosti Kantar stoupla hodnota značky TikTok oproti roku 2020 o 158 procent a aktuálně dosahuje 43,5 miliardy dolarů. Se stoupající hodnotou, a hlavně s rostoucím počtem uživatelů, roste i marketingová síla TikToku. A velké firmy, které chtějí být atraktivní pro mladé, to vědí. Aktivní je na síti oděvní značka Guess, internetový obchod Amazon nebo korejská automobilka KIA. Populární je ale také profil nejslavnější basketbalové ligy světa NBA. Oproti tomu české značky zatím TikTok spíše opomíjejí. A to je škoda.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.

Komentáře ke článku

Lubomir Kapana 04.07.2021 13:13
Měli jsme ty nejlepší úmysly, ale dopadlo to jako vždycky.
Jan Havliš 03.07.2021 09:20
jsem konzerva a sociální sítě nepoužívám, nicméně bych si netroufl tvrdit, že článek o jejich marketingovém potenciálu je zbytečný, neboť je využívají mladší generace a ty nás střídají jako zákazníky. naopak, je to dokument doby, doklad proměny společenského prostředí a jejího vlivu na ekonomiku. e-obchody byly zajisté také ve svých počátcích zpochybňovány a dnes jsou tak zavedené, že tvoří významný podíl prodeje, ať se nám to líbí nebo ne.
Lubomir Kapana 02.07.2021 13:34
Naprosto zbytečný článek, případně by měl označeny jako reklama na pana Cumrika.
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru