Je zvláštní, jak rychle se může změnit vnímání firmy. Apple velkou část svého úspěchu postavil na férovém přístupu k uživatelům a jejich datům. Snahu analyzovat obsah komunikace a prodávat reklamu kreslil jako čerta, kterým strašil zájemce o Android. Nyní ale Apple narazil s vlastní iniciativou, která má odhalovat zneužívání dětí.
Záměr je jednoznačný a nepochybně dobře míněný. Firma z kalifornského Cupertina chce zamezit šíření dětské pornografie a chránit děti před predátory, a to s pomocí nových funkcí ve vyhledávání, aplikaci Messages a ve službě iCloud. Hlavní součástí změn je analýza obsahu obrázků na zařízení uživatele. Apple bude díky strojovému učení zjišťovat, zda obrázky v knihovně uživatele nebo příchozí a odchozí snímky ve Zprávách neobsahují materiál, který spadá do kategorie dětské pornografie.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.